رئال مادرید

رئال مادرید
زنده باد رئال مادرید مرگ بر بارسلونا
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان رئال مادرید و آدرس madridismo.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





من عاشق سادگی و در عین حال موثر بودن بازی دی ماریا هستم . قبل بازی مطمئن بودم دی ماریا یکی از شب های خوبش را پشت سر خواهد گذاشت

 

 

Angel Di Maria, Sami Khedira, Real Madrid
 
 - آقای خاص پس از پیروزی قاطعانه تیمش مقابل خیخون ، به تمجید از آنخل دی ماریا پرداخت و گفت : دی ماریا در این فصل به شدت در حال درخشش است و با نمایش های زیبای خود نشان داده است که چرا در رئال مادرید حضور دارد .
دی ماریا در دیدار امروز تیمش در دقیقه 35 یک توپ ربایی بسیار زیبا را انجام داد و آنقدر سماجت به خرج داد تا در نهایت از یک زاویه بسته توانست رئال را پیش بیاندازد . او در چند بازی اخیر نمایش های خیره کننده ای را انجام داده است و به یکی از چهره های فنی لالیگا تبدیل شده است .
 مورینیو در کنفرانس مطبوعاتی امشب گفت : وقتی به اسپانیا آمد کسی نمی فهمید که چرا خریده شده است . او در بنفیکایی بازی کرده بود که در چمپیونزلیگ نبود و در جام جهانی هم خوب کار نکرده بود اما من می دانستم که چه توانایی هایی دارد .دی ماریا توانایی آن را دارد که در لحاظاتی که بازی گره خورده است و تیم در بن بست قرار دارد ، با حرکات خود تیم را از بحران خارج کند و آن را در موضع قدرت قرار دهد . امروز به وضوح این امر را مشاهده کردید ، در زمانیکه کسی تصور گلزنی تیم رئال را نمی کرد ، او توانست در موقعیت زیر پنجاه درصد رئال را به برتری برساند . در واقع این گونه حرکات دی ماریا ، همان چیزی است که باعث شد دی ماریا در رئال حضور یابد . من عاشق سادگی و در عین حال موثر بودن بازی دی ماریا هستم . قبل بازی مطمئن بودم دی ماریا یکی از شب های خوبش را پشت سر خواهد گذاشت. 
 ژوزه در ادامه از هماهنگی بسیار بالای بازیکنان تیمش تقدیر کرد و گفت : بازیکنان رئال درک بسیار بالایی از یکدیگر دارند و همواره راه های مختلفی را برای رسیدن به پیروزی دنبال می کنند . درست است که کیفیت دو تیم رئال و خیخون قابل قیاس نیست ، اما بازیکنان من به خوبی توجیه می باشند که خیخون نیز یک رقیب و حریف جدی برای آن ها محسوب می شد ، پس باید برای پیروزی بر این تیم نیز راهی مشخص و معلوم را در نظر داشته باشند.
 مورینیودر مورد خط هافبک گفت :" لاس و خدیرا خیلی خوب کار کردند و در کارهای تدفاعی خوب جنگیدند . فقط یک ژابی آلونسو داریم اما از آنها راضی هستم . "
سپس به هواداران اسپورتینگ تبریک گفت :" تیمشان را عالی تشویق کردند و بدون خشونت ، حریف را تحت فشار قرار دادند . این هواداران را خیلی دوست داشتم .".
 در آخر مورینیو در رابطه با بازی ال کلاسیکو گفت : این بازی نیز به مانند سایر رقابت های لیگ به نظر می رسد ، با این تفاوت که ارزش پیروزی در این دیدار بیش از 3 امتیاز است . اما از همین الان به تمامی بازیکنان و هواداران رئال این هشدار را می دهم که حتی پیروزی در این دیدار پایان کار و قهرمانی در لالیگا نیست .


نظرات شما عزیزان:

مـریــم
ساعت6:51---14 آذر 1390

این روزهای دلخراشــــ

پر از صدای قِچ قِچ آرزوهــــــــا

زیر دندانهای آسیاب روزگــــــــــار

تکه تکه ، خرد می شونــــــــــــد

آهنگ روزهایـــــم

آغشته به تکرار همین خرده آرزوهاستـــــــــــ...!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 13 آذر 1390برچسب:, ] [ 20:11 ] [ یاسر شایان ]
<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید